اخذ تابعیت با بیت کوین

اخذ تابعیت با بیت کوین

اخذ تابعیت با بیت کوین یا ارزهای دیجیتال با توجه به همه گیری ارزهای دیجیتال و حضور هوشمندانه بسیاری از ایرانیان در این بازار و رشد سرمایه ای که داشته اند رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از فعالین این حوزه به دنبال راهکارهایی برای مهاجرت با استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند. در این مقاله به بررسی بهترین کشورها برای فعالین این حوزه و راهکارهای مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری می‌پردازیم.

از آنجا که ارزهای دیجیتال در جهان به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار گرفته اند، کشورها شروع به  وضع قوانین برای استفاده از  آن کرده‌اند. برخی از کشورها فعالیت های ارزهای دیجیتال محدود و با وضع قوانین نظارتی و سخت گیری های قانونی به دنبال محدود کردن آن هستند و برخی دیگر با ارائه خدمات و قرار دادن دستگاه های خودپرداز بیت کوین و معافیت های مالیاتی برای ارزهای دیجیتال تبدیل به کشوری مناسب برای ورود دارندگان و فعالین حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین شده اند.

با وجود این گرچه داشتن کیف پول دیجیتال بسیار سرمایه گذاری سودآوری به چشم می‌آید اما متنوع کردن سبد سرمایه گذاری و تبدیل مقداری از رمز ارزها به دارایی های مشهود همیشه عاقلانه است. این نوع سرمایه گذاری از سقوط غیرقابل پیش بینی بازار یا تغییرات ناگهانی قوانین مالیات با دستور دولت یا تغییرات غیر قابل پیش بینی جلوگیری می کند و کمک می‌کند با کاهش ریسک سرمایه گذاری بتوانید واکنش های سریعی به این اتفاقات نشان دهید.

یکی از بهترین روش ها برای حفظ سرمایه و چابک سازی تصمیمات شما به عنوان یک فرد باهوش و فرصت شناس مهاجرت اخذ تابعیت با بیت کوین به یک کشور امن برای ادامه فعالیت خودتان است.

خرید و اخذ تابعیت دوم با بیت کوین

چه چیزی ماندگارتر از تابعیت دوم در یک کشور با ثبات و قابل اعتماد است؟ مهاجرت موضوع زمان بر و شامل پیش شرط های زیادی است ولی برخی کشورها برای جذب سرمایه گذاران و افراد خاص طرح های ویژه‌ای ارائه می‌کنند و اقامت یا شهروندی به متقاضیان اعطا می‌نمایند . وقتی به دنبال اخذ تابعیت با بیت کوین هستید حتما خرید و اخذ تابعیت دوم  یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است .

شما با کمک دومینیکا پارادایس می توانید بیت کوین خود را سرمایه گذاری کرده و تابعیت دوم را که راهی برای افزایش فرصت ها و  آزادی است خریداری کنید.

مزایای خرید و اخذ تابعیت دوم برای دارندگان ارزهای دیجیتال

 

۱. معافیت های مالیاتی برای ارزهای دیجیتال

۲. گسترش فرصت های جهانی برای سرمایه گذاری

۳. سرمایه گذاری با ثبات با تابعیت دوم در یک کشور دوستار بیت کوین

۴. ایمنی دارایی های شما با قوانین مالیاتی و پایداری سیاسی

۵. سفر بدون نیاز به ویزا خصوصا در شرایط بحرانی

۶. امکان داشتن حساب خارجی به عنوان یک شهروند بین المللی

بهترین کشورها برای معامله گران بیت کوین

در حالی که برخی از کشورها مقررات ضد بیت کوین را اجرا کرده اند، برخی آغوش خود را به سمت بیت کوین و سایر رمز ارزها باز کرده اند. بعضی از این کشورهای دوست دار بیت کوین با اقداماتی مثل ساخت خودپردازهای بیت کوین ، اطمینان از معافیت های مالیاتی و جذب مشاغل وابسته به رمزارزها و گاه ارائه شهروندی با سرمایه گذاری با این رمز ارزها تبدیل به بهشتی برای سرمایه گذاران و دارندگان بیت کوین و سایر رمز ارزها شده و مهاجرت و اخذ تابعیت با استفاده از بیت کوین را به برنامه های مهاجرتی خود اضافه کرده اند . به زبان ساده تر فقط با شرط پرداخت پول میتوان به اخذ تابعیت  و شهروندی آن کشورها رسید.

کشور پرتغال

یکی از مهم ترین کشورهای دوست دار ارز دیجیتال پرتغال است ، جایی که معاملات رمزنگاری شخصی از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند و هیچ گونه سود سرمایه و مالیات بر درآمد ندارند. البته این معافیت های مالیاتی در مبادلات ارزهای رمزنگاری شده ، شرکت های مبتنی بر رمزنگاری یا بلاکچین ، صندوق های سرمایه گذاری رمزارزها و سایر مشاغل مربوط با رمزارزها اعمال نمی شود. این قبیل مشاغل با نرخ معمول ۲۱٪ از درآمد خود مالیات خواهند داد.

شما می‌توانید به پرتغال مهاجرت کنید و با خرید ملک با حدود ۳۵۰ هزار یورو اقامت طلایی این کشور را دریافت کنید.

کشور سنگاپور

این کشور پایدار از نظر ثبات سیاسی از معدود حوزه های قضایی است که از سیاست سود سرمایه صفر در مورد درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال حمایت می کند. نظام پولی سنگاپور همچنین به برخی از شرکت های فعال در زمینه رمزارزها اجازه می دهد بدون مجوز ، در مدت زمان شش ماه فعالیت کنند.

نهاد نظارتی این کشور همچنین اقداماتی در راستای کشور دوستدار رمزارز آغاز کرده است ، مانند انتشار دستورالعمل های عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷. آنچه باعث جذابیت بیشتر سنگاپور برای کاربران و سرمایه گذاران رمزنگاری می شود این است که شما می توانید BTC و سایر ارزهای رمزپایه خود را در بازرگانان مختلف خرج کنید و آزادی عمل بسیار زیادی دارید.

کشور دومینیکا

یکی از بهشت های مالیاتی دنیا و معدود کشورهایی است  که ایرانی ها هنوز هم می‌توانند حتی بعد از شرایط کرونا و تحریم ها هم تابعیت دوم خود را از این کشور دریافت کنند و با در دست داشتن پاسپورت یک کشور معتبر به راحتی به کشورهای مختلف سفر کنند، کار و تجارت خود را توسعه دهند و همچنان به عنوان یک شهروند دومینیکایی از معافیت های مالیاتی این کشور استفاده کنند.

ما این امکان را برای شما فراهم آوردیم که  حتی هزینه های وکالتی خود را نیز از طریق ارز های دیجیتالی  پرداخت کنید.خرید پاسپورت و اخذ تابعیت با بیت کوین در ایران را می‌توانید تنها از طریق دومینیکا پارادایس انجام دهید.

شما با دریافت پاسپورت دومینیکا با بیت کوین می‌توانید از تحصیل رایگان، حق کار و خدمات درمانی رایگان در کشور انگلیس استفاده کنید. چرا که دومینیکا یکی از کشورهای همسود انگلستان است و زیر چتر ملکه انگلستان قرار دارد و پاسپورتش هم همتراز بریتانیا است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *