تحصیل در کشور انگلستان

تحصیل در کشور انگلستان با پاسپورت دومینیکا

تحصیل در کشور انگلستان یا سایر کشورهای اروپایی امروزه بسیار رایج شده است، کشور مادری نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کند اما اگر می‌خواهید افق‌های خود را گسترش دهید میتوانید انگلستان را به‌عنوان مقصدی برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنید. زیرساخت‌های آموزشی عالی، روش‌های آموزشی  به روز و مدرن ، تحقیقات با کیفیت، میراث غنی و فرهنگ متنوع بریتانیا، آنجا را به مکانی شگفت‌انگیز برای ادامه تحصیل تبدیل کرده است.

مدتهاست که دانشجویان در سراسر جهان برای  ادامه  تحصیل در انگلستان اقدام میکنند.

آشنایی با تحصیل در کشور انگلستان 

در این مقاله، ما به بررسی مزایا و چگونگی تحصیل در کشور انگلستان با پاسپورت دومینیکا می پردازیم که شما را برای آینده ی روشن تر  مهیا  می کند.

دانشگاه های بین المللی شناخته شده

انگلستان از سالیان دور مهد دانشگاه های برتر بوده و تحصیلات عالی و مدارک تحصیلی انگلستان از شهرت قابل توجهی برخوردار است و مدرک تحصیلی انگلستان در سطح جهانی ، فرصت های زیادی را برای قرار گرفتن در شرکت های پیشرو ایجاد می کند.

بر اساس  رتبه بندی دانشگاه های جهانی در سال ۲۰۲۱ ، هشت دانشگاه بریتانیا در بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند که شما با پاسپورت دومینیکا میتوانید در آنها به تحصیل خود ادامه دهید . که عبارتند از:

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه کمبریج

امپریال کالج لندن

دانشگاه کالج لندن

دانشگاه ادینبورگ

دانشگاه منچستر

کینگز کالج لندن

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دلایل شهرت دانشگاه های انگلستان و تحصیل در این کشور

دانشگاه‌های بریتانیا شهرت قابل توجهی در رشته های پزشکی و دوره‌های هنر و علوم انسانی دارد و با  امکانات تحقیق و توسعه در رشته ی مورد نظر شما  و بیش از ۱۰۰ دانشگاه برای انتخاب بهترین گزینه برای ادامه تحصیل میباشد .

آموزش با کیفیت

بسیاری از کشورها در صدد این هستند که  از سیستم آموزشی انگلستان پیروی کنند، زیرا به عنوان بهترین سیستم اموزشی در جهان شناخته می شود. دانشگاه های بریتانیا به طور منظم توسط QAA  (آژانس تضمین کیفیت آموزش عالی، نهاد مستقلی است که استانداردها و کیفیت آموزش عالی بریتانیا را بررسی می کند) که شما با داشتن پاسپورت دومینیکا میتوانید از کیفیت آموزشی بالا برخوردار شوید .

فرصت های ارائه شده توسط سیستم آموزشی انگلستان

انتخاب گسترده ای در انتخاب رشته تحصیلی شما.

مدت کوتاه تر دوره ها در انگلستان به کاهش هزینه های شهریه و دریافت اقامت انگلستان کمک می کند.

زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا مهارت های زبانی عالی را توسعه دهید و امکان اشتغال را افزایش می دهد.

 

فرهنگ منحصر به فرد

چهارده درصد از جمعیت بریتانیا در خارج از کشور متولد شده اند، تعدادی بالغ بر ۹.۵ میلیون نفر. این بدان معناست که دانشجویان بین‌المللی که در خارج از کشور به بریتانیا نقل مکان می‌کنند، می‌توانند این فرصت را داشته باشند که در مورد فرهنگ‌های مختلف بی‌شمار بیاموزند و با افرادی از سراسر جهان دوست شوند، به ویژه اگر به لندن نقل مکان کنید، جایی که ۳۵ درصد از جمعیت در خارج از بریتانیا متولد شده اند.

کار در حین تحصیل و اجازه کار پس از تحصیل

شما با داشتن پاسپورت دومینیکا میتوانید به راحتی در کنار تحصیل، شغل پاره وقت و یا کارآموزی داشته باشید و مهارت های ارزشمندی را توسعه دهید که به CV شما اضافه شود.

بورسیه ها و حمایت های مالی

تحصیل در کشور انگلستان دارای یک سری مزایای خاص میباشد برای مثالاکثر دانشگاه های انگلستان برنامه های بورسیه تحصیلی مبتنی بر شایستگی و فرصت های مالی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند تا از تحصیل و هزینه های زندگی خود حمایت کنند. برای درخواست، ابتدا باید در دوره تحصیلی پذیرش بگیرید.

زیرساخت قوی تحقیقاتی

۳۰٪ از تحقیقات دانشگاه های بریتانیا به عنوان ” تحقیقات پیشرو در جهان” و ۴۶٪ به عنوان “تحقیقات عالی در سطح بین المللی ” توسط چارچوب تعالی پژوهشی (REF) طبقه بندی شده اند.

سیستم پشتیبانی

هر ساله دولت بریتانیا  از دانشجویان بین المللی با آغوش باز استقبال می کند. حمایت زیادی از طریق دانشگاه یا از طریق دولت محلی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. به عنوان مثال، در هر دانشگاه دفتری  برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان بین المللی و پاسخگویی به سوالات مربوط به شهریه، مسکن و حمایت تحصیلی و غیره راه اندازی شده است. همچنین می توانید قبل از درخواست برای دانشگاه با این دفاتر در تماس باشید.

شورای امور دانشجویان بین‌المللی بریتانیا، یک نهاد شورایی برای دانشجویان بین‌المللی دارد و  اطلاعات جامعی را در زمینه حمایت از سلامت روان، مسکن، کار، و مهاجرت در وب‌سایت خود  برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌کند و همچنین یک خط تلفن جهت پاسخگویی به سؤالات راه اندازی شده است که میتوانید با آن تماس بگیرید.

انجمن‌های دانشجویی بین‌المللی، علاوه بر سازمان‌دهی ، برگزاری رویدادها، برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و گردش‌ها، در روزهای سخت نیز با مشاوره در مشکلات شخصی به دانشجویان کمک میکنند.

در نهایت لذت زندگی در انگلستان با پاسپورت دومینیکا

ممکن است بخواهید از میخانه های بریتانیا در  شب های دانشجویی لذت ببرید  یا از گالری ها و موزه های هنری در سطح جهانی شهر محل سکونت خود دیدن کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که قلعه‌های چند صد ساله را بگردید و مناظر، کناره‌های صخره‌ها و شهرهای زیبا را کشف کنید. از لندن تا گلاسکو، ازمنچستر، تا ناتینگهام، بریتانیا خانه طیف وسیعی از شهرهای بزرگ دانشجویی برای دانشجویان بین‌المللی است که می‌توانید در آن کاوش کنید.

با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا وارد انگلستان شوید و حین دوران تحصیل در انگلستان در خواست ویزا دهید و به راحتی لذت زندگی در انگلستان را تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پاسپورت دومینیکا و آشنایی با تمام مزایای شهروندی کشور دومینیکا با مشاوران ما در دومینیکا تماس بگیرید، مشاوران ما از صفر تا صد روند دریافت پاسپورت دومینیکا شما عزیزان را همراهی میکنند.

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *