هتل Secret Bay

معرفی هتل Secret Bay در دومینیکا با داستانی عاشقانه

هتل Secret Bay در کشور دومینیکا با چشم‌انداز دریای کارائیب، روی صخره‌ای با دسترسی به سواحل تیبای و راز، مجموعه‌ای از خانه‌های ییلاقی و ویلایی را تشکیل می‌دهد و نزدیک ۲ کیلومتر تا شهر پورتسموث فاصله دارد.

سوئیت های شیک ییلاقی و روستایی این هتل دارای Wi-Fi رایگان ، تلفن‌های هوشمند  و همچنین تراس‌های سرپوشیده، Apple TV، و آشپزخانه‌های کوچک هستند. این ویلاهای لوکس دارای  اتاق نشیمن سرپوشیده، دوش در فضای باز و استخر یا جکوزی آب گرم هستند و سرویس اتاق هم در ۲۴ ساعت روز در دسترس است.

موسس و نحوه شکل گیری هتل Secret Bay

 

گریگور ناسیف، موسس هتل Secret Bay ، از زمان کودکی آرزوها و رویاهایی والا در سر داشت.

او میخواست خانه ای را به دور از خانه خود، در میان جنگل های دومینیکا بسازد اما در عین حال سلامت محیط طبیعی را نیز حفظ کند. در زمان عروسی او و همسرش ساندرا، فروتو ویواس، پدر زن گریگور، معمار و برنده جوایز آمریکای لاتین، هدیه ای خاص و ویژه به این زوج داد:

نقشه پیشنهادی از محل سکونت آنها در سکرت بی!

بنابراین میتوانیم بگوییم که سکرت بی با داستانی عاشقانه، برای گریگور و ساندرا و سرزمینی  که آن دو متعهد به حفظ آن بودند، ساخته شد. با ترکیب دیدگاه­های فروتو و گریگور و ساندرا، سکرت بی به دنیا آمد. ویلاهایی که زندگی لوکس را در فضایی طبیعی و چشمگیر به تصویر میکشد.

موقعیت مکانی هتل Secret Bay

هتل سکرت بی

بر فراز پرتگاهی که در آنجا جنگل های استوایی به دریای دومینیکا (جزیره طبیعت کارائیب) متصل می­شوند، سکرت بی، یکی از برجسته­ترین استراحتگاه های شرکت Relais & Châteaux (مالک هتل ها و رستوران­های لوکس در جهان) قرار گرفته است. این هتل شش ستاره­ی دنج و آرام، از ویلاهای شیک تمام شخصی که هریک دارای استخر خصوصی، مهمان­دارهای اختصاصی، دربان د

راختیار، سرآشپز و راهنما است و دسترسی مجزا به ساحلی محرمانه و اسرارآمیز دارد؛ تشکیل شده است که میتواند برای هر مهمان تجربه ای غیرقابل توصیف به ارمغان بیاورد.

روزی رویایی در هتل Secret Bay

ویلاهای این هتل توسط معمار معروف فروتو ویواس طراحی شده اند که به خاطر تلفیق ماهرانه طراحی­های به روز و محلی، در دنیا پرآوازه شده اند. امکانات تفریحی سکرت بی در جزیره بی­رقیب است. ساکنان این هتل می­توانند روز خود را با شرکت در کلاس های یوگا که درکنار رودخانه برگزار می­شود آغاز کنند و بعد ازآن، از کلبه ورزش­های آبی تخته پارویی بگیرند تا بتوانند بر روی آب به بازی و تفریح بپردازند.

اگر به دنبال آرامش باشند می توانند آن را در مرکز اسپای این مجموعه که بالای یک درخت قراردارد، بیابند؛ از خوردن غذاهای محلی هتل در رستوران فضای باز لذت ببرند و روز خود را با نوشیدن کوکتل های مخصوص پشت میزهای مشرف به ساحل به اتمام برسانند. اینجا واقعا بهشت روی زمین است!

چه در داخل هتل و چه در فضای بیرونی آن، مهمانان می­توانند تجاربی داشته باشند که دیدگاه­شان را نسبت به زندگی تغییر دهد. چه تصمیم بگیرند که در داخل هتل به تفریح و سیاحت بپردازند، چه هوای تازه جنگل­ها را استشمام کنند، یا حتی با راپل به اعماق جزیره بروند؛ سکرت بی به آنها این ضمانت را میدهد که درهنگام ترک دومینیکا، تا آخر عمر تغییر کرده­اند.

طراحی باوجدان

اقامتگاه های هتل Secret Bay سرتاسر از چوب های جنگلی با دوام ساخته شده اند و احتمالا شما با دانستن این موضوع که هیچ ماشین آلات صنعتی و سنگینی در ساخت و ساز این مجموعه دخالت نداشته است؛ شگفت زده خواهید شد. ویلاهای این هتل با دقت بسیار و با دست در قسمت هایی بنا شده است که کمترین میزان قطع و نابودی درختان را داشته باشد. مبلمان داخل اتاق ها نیزعمدتا از چوب سرو قرمز ساخته شده اند که این چوب ها به صورت محلی تامین می شوند.

اقامتگاه ها و بناهای دیگر داخل این مجموعه به کمک بهترین استانداردها شکل گرفته است تا از طیف گسترده ی گیاهان و جانورانی که در این محیط فوق العاده رشد و زندگی میکنند، محافظت کند.

هتل سکرت بی ، از استفاده تا بازیافت ، سازگار با محیط زیست

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های لوکس کشور دومینیکا علاوه بر ساخت اقامتگاهی سازگار با محیط زیست، کارکنان نیز از روش های استاندارد و شیوه هایی بهداشتی استفاده میکنند تا از مهمانان و جزیره محافظت کنند. تمامی کارهای نظافتی با استفاده از محصولاتی که برای طبیعت مضر نیستند انجام میشود و تمامی ماسک ها و دستکش های نظافتچیان از پلاستیک های قابل شستشو و بازیافت ساخته شده است.

سکرت بی مدعی است که در این مجموعه هیچ ضایعاتی وجود ندارد.   بازیافت، به کار گیری وسایل چندبار مصرف، کمپوست پسماند مواد غذایی و استفاده از کارد و چنگال و ظروف شیشه ای و سفالی سازگار با محیط زیست در این هتل بسیار رایج است.

این ملک باغ ها و مزارع ارگانیکی دارد که مواد غذایی تازه و روزانه مورد نیاز رستوران ها و آشپزخانه ها را تامین میکند. هر کدام از ویلاهای داخل این هتل مجهز به سیستم تصفیه آب کالیگان است که مهمانان می توانند از آن برای نوشیدن آب استفاده کنند؛ همین امر باعث می شود میزان استفاده از بطری های یکبار مصرف به صفر برسد.

افراد بومی ذینفعان Secret Bay

سرمایه گزاران و کارکنان سکرت بی متعهد شده اند که زمین این ملک را در شرایط اولیه آن نگه دارند. از اولویت های اساسی و اصلی در این مجموعه میتوان به استخدام افراد بومی، خرید محصولات محلی و حمایت از صنعتگران و مشاغل دومینیکا اشاره کرد. سکرت بی بیش از ۶۰ ذینفع را مشغول به کار کرده است که شامل راننده تاکسی، راهنما، مربی یوگا، کشاورز و ماهیگیر می شود و درآمد اصلی آنان از این استراحتگاه است.

امکانات ویژه بدون هزینه

هتل Secret Bay ، خدماتی درحد شش ستاره به مهمانان خود ارائه میدهد. ویلاها به امکاناتی مدرن تجهیز شده اند و کارکنان همواره با روی گشاده آماده پاسخگویی به نیازهای مراجعین هستند. نگهبانان تقریبا درباره همه چیز از جمله برنامه ریزی تورهای گشت و گذار، رزرو امکانات اسپا و آب درمانی، نگهداری از کودکان و… دانش آموخته اند.

ترانسفر فرودگاهی برای اقامت های بالای ۷ شب

شام خوش آمدگویی

سبد صبحانه سنتی شامل تخم مرغ های تازه، میوه های ارگانیک، گرانولای خانگی، ماست، نان، مربا، میوه خشک و چای

اینترنت وای فای با بهترین سرعت

دستگاه آیفون برای ارتباط با بیرون از اتاق

روزنامه های بین المللی روزانه

کتابخانه کوچک

اسپیکرهای بلوتوثی

سیستم سینمای خانگی (دارای اکانت نتفلیکس و …)

بازی های رومیزی

تجهیزات ماجراجویی (کایاک، تخته پارویی ایستاده، تشک یوگا، تجهیزات غواصی و شنا…)

محفظه ای امن برای نگهداری وسایل شخصی یا گران قیمت

کلام آخر:

با توجه به مزایای ارزشمند پاسپورت دومینیکا که اخیرا خیلی مورد توجه متقاضیان مهاجرت و همچنین کسانی که سفر بدون ویزا برایشان مزیت به حساب میاید قرار گرفته است میتوان داشتن تابعیت و پاسپورت دومینیکا را یک موقعیت بسیار عالی به حساب آورد.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا و آشنایی با تمام مزایای ارزشمند شهروندی این کشور با مشاوران ما تماس بگیریاد و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسپورت دومینیکا خود را دریافت نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *