مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به استرالیا این روزها بین ایرانیان بسیار مرسوم شده است و یکی از بهترین روش های مهاجرت به حساب می‌آید ما در این مقاله به تمام مواردی که قبل از مهاجرت به آن احتیاج دارید اشاره خواهیم کرد. استرالیا یکی از بخش‌های قاره اقیانوسیه بوده و از وسیعترین کشورهای جهان است که بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند در نیمکره جنوبی  کره زمین قرار دارد

پایتخت استرالیا شهر کانبرا (Canberra) میباشد  که از جنوب غربی با شهر سیدنی و از شمال شرقی با شهر ملبورن هم مرز است.

مواردی که قبل از مهاجرت به استرالیا باید بدانید

فرهنگ

استرالیا یک کشور منحصر به فرد است چون تنها کشور جهان است که یک قاره کامل را پوشش می دهد و همچنین بزرگترین جزیره در جهان نیز به حساب می آید. استرالیا در حال حاضر حدودا ۲۳ میلیون نفر جمعیت دارد که یک چهارم آن افراد مهاجر هستند. همین امر، به دلیل ترکیب فرهنگ های بومی و مهاجرت های انبوه سبب چند فرهنگی بودن استرالیا می شود. این کشور به گوناگونی مردم خود افتخار می کند و از تنوع فرهنگ ها و غذاهایی که این ملت برای کشورشان به ارمغان می آورند، لذت می برد.

استرالیا یک کشور سکولار است یعنی در آن جا هیچ دین رسمی وجود ندارد. هر کدام از شهرهای استرالیا مکان هایی مخصوص عبادت ادیان مختلف سراسر جهان را دارد. استرالیایی ها برای آزادی، برابری و صلح ارزش زیادی قائل هستند.

تاریخ

بیش از ۴۰۰۰۰ سال پیش اولین جمعیت انسانی که قبیله ای بومی بودند، از منطقه ای ناشناخته در آسیا به استرالیا مهاجرت کردند.  بومیان استرالیا قدیمی ترین تاریخ فرهنگی زنده جهان هستند. آن ها میراث فرهنگی خود را با انتقال زبان، دانش، هنر، آیین و نمایش خود از نسلی به نسل دیگر و همچنین با حفاظت از مکان های مقدس قلمروی شمالی زنده نگه می دارند.

اکتشاف اروپایی این قاره در سال ۱۶۰۶ همزمان با عبور دریانوردی اسپانیایی از تنگه تورس که استرالیا را از پاپوآ  گینه نو جدا می کند، آغاز شد. کاوشگران هلندی، فرانسوی و انگلیسی همین مسیر را دنبال کردند و شروع به نقشه برداری از استرالیا کردند. در سال ۱۷۸۸ زمانی که انگلیسی ها مستعمره خود را در خلیج بوتانی، که در حال حاضر بزرگترین شهر استرالیا می باشد، ایجاد کردند، شروع استقرار اروپاییان در این قاره بود و این مستعمره روز به روز با مهاجرت بیشتر مردم بزرگ و بزرگ تر شد.

آب و هوا

آب و هوای استرالیا در سراسر کشور بسیار متفاوت است. حدود ۴۰ درصد از بخش شمالی کشور جزو مناطق گرمسیری قرار میگیرند. بادهای موسمی در تابستان هوای مرطوب برای این منطقه به ارمغان می‌آورند و بدلیل بارندگی زیاد بین ماه های دسامبر و مارس این فصل، فصل مرطوب نامیده می‌شود. آب و هوای جنوب این کشور معتدل با زمستان هایی خنک، تابستان هایی گرم و به طور کل منطقه ای چهار فصل است.

استرالیا در نیمکره جنوبی کره زمین قرار دارد، دسامبر، ژانویه و فوریه ماه های تابستانی و ماه های زمستان ژوئن، جولای و آگوست است. نزدیک به ۹۰ درصد از جمعیت استرالیا در لبه های ساحلی که به دلیل نسیم های اقیانوسی دما بسیار پایین است سکونت دارند. دما در مناطق بیابانی استرالیا بسیار بالاست و غالبا در روزهای تابستانی به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد و در شب های زمستانی هوا تا -۷ درجه سانتیگراد خنک می شود.

دولت

دموکراسی، سیستم حکومتی استرالیا است و مناظرات ، بخش مهم و جدی از روند سیاسی این کشور است. تمام مردم استرالیا که بالای ۱۸ سال سن دارند باید در انتخابات محلی، ایالتی و فدرال شرکت کرده و رای بدهند. نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون است که در آگوست ۲۰۱۸ به این جایگاه رسید. دولت فدرال تمامی قاره استرالیا را اداره می کند و طبق قانون اساسی مسئولیت های مدنی دولت مشخص می شود. این مسئولیت ها شامل موارد قرنطینه، دفاع، مخابرات، مالیات و رفاه می باشد.

تعطیلات عمومی

تعدادی تعطیلی رسمی در تقویم استرالیا وجود دارد که جشن گرفته می شوند. در طول تعطیلات عمومی، شرکت ها، مدارس و دانشگاه ها معمولاً تعطیل می‌شوند اما فروشگاه‌های خرده‌فروشی، اماکن سرگرم کننده، رستوران‌ها و همچنین ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری همانند حمل‌ونقل عمومی، سوپرمارکت‌ها و پمپ بنزین‌ها ممکن است فعال باشند.

ایاالات و شهرهایی  نیز در استرالیا هستند که تعطیلات رسمی مختص خود را جشن می گیرند مثل جشن روز کارگر، تولد ملکه و رویدادهای ورزشی همانند ملبورن کاپ.

شرایط زندگی بعد از مهاجرت به استرالیا

استرالیا یکی از مناسب ترین  کشورهایی است که هم از نظر درآمد و هم از نظر  کیفیت زندگی در رتبه بندی بالایی قرار دارد. استرالیا دوازدهمین کشور شاد در جهان است. امید به زندگی در استرالیا ۸۳ سال اس و یکی از کشور های پر امید محصسوب میشووند. استرالیا یکی از بهترین مقاصد برای زندگی و کار است.

روش های مهاجرت به استرالیا

استرالیا به دلیل طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری از بهترین مقاصد جذاب و توریستی جهان است که سالانه هزاران مهاجر از نقاط مختلف دنیا جذب آن می‌شود.

وضعیت رو به رشد اقتصاد استرالیا، حمایت از نیروهای کار، درآمدهای بالا و برخورداری از استانداردهای بالا این کشور را به یکی از توسعه‌یافته‌ترین نقاط جهان معرفی کرده است.

روش‌ های مهاجرت به استرالیا :

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل (مهاجرت تحصیلی به استرالیا)

مهاجرت به استرالیا از طریق کار (مهاجرت کاری به استرالیا)

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و خانواده

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

مهاجرت با دریافت پاسپورت دومینیکا

شما میتوانید با دریافت پاسپورت دومینیکا ضمن استفاده ازمزایای این پاسپورت دوم ارزشمند مانند سفر به ۱۴۰ کشور بدون ویزا- افتتاح حساب بانکی در سراسر جهان –  ثبت شرکت-  فراهم آمدن امکان تحصیل فرزندانتان در بهترین مدارس و دانشگاه های دنیا و تسهیل اقامت در امریکا و کانادا – با ثبت درخواست اقامت ۱۰ ساله استرالیا را نیز دریافت نموده و از کیفیت زندگی بالایی برخوردار گردید.

شما میتوانید جهت اخذ تابعیت ارزشمند کشور دومینیکا با مشاوران ما در دومینیکا پارادایس تماس حاصل نموده و ضمن مشاوره رایگان در کمترین زمان پاسپورت دومینیکا خود را دریافت نمایید و همینطور برای آشنایی با نظر مشتریان قسمت رضایت متقاظیان را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

ارزش اخذ پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا

پاسپورت بایومتریک یا گذرنامه دیجیتال دومینیکا

مزایای پاسپورت دومینیکا

دلایل انتخاب پاسپورت دومینیکا

مقایسه پاسپورت دومینیکا و ترکیه

تفاوت دومینیکا و دومینیکن

تعویض پاسپورت دومینیکا

مدارک لازم برای دریافت پاسپورت دومینیکا

احراز هویت بایننس با پاسپورت دومینیکا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *