گذزنامه بیومتریک دومینیکا

پاسپورت بایومتریک یا گذرنامه دیجیتال دومینیکا

دولت دومینیکا از ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۱ راه اندازی گذرنامه بایومتریک جدید خود را اعلام کرد. شهروندان دومنیکا می توانند با تمدید یک سند منقضی شده یا بازیابی گذرنامه گمشده ، اقدام به تعویض پاسپورت دومینیکا قدیمی خود با پاسپورت دومینیکا از نوع بایومتریک و مدرن کنند. شهروندی دومینیکا توسط متقاضیان سرمایه گذاری با گذرنامه برجسته می تواند با گذرنامه های فعلی ادامه یابد یا در انتظار گذرنامه های دیجیتال باشد.

پاسپورت بایومتریک چیست؟

پاسپورت بایومتریک ( e-passportePassport or digital passport) یک سند دولتی است که هویت و تابعیت مالک را هنگام عبور از مرزهای ایالتی و سفر به خارج از کشور ثابت می کند. گذرنامه الکترونیکی مانند گذرنامه سنتی به نظر می رسد اما دارای نماد بیومتریک بین المللی در قسمت جلد جلوی آن است.

تفاوت اصلی بین پاسپورت بایومتریک و گذرنامه عادی ، یک تراشه ریزپردازنده الکترونیکی تعبیه شده است که حاوی داده هایی در مورد صاحب سند است

شماره گذرنامه ، تاریخ صدور و تاریخ انقضا

عکس ، نام خانوادگی ، نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد شخص

داده های بایومتریک را می توان با اطلاعاتی که می تواند برای تأیید هویت دارنده گذرنامه استفاده شود ، اضافه کرد: تشخیص عنبیه ، اثر انگشت و غیره

مزایای پاسپورت بایومتریک

استفاده دومینیکا از گذرنامه های بایومتریک در درجه اول با هدف افزایش امنیت مرزهای دومنیکا و ایمنی داده های شخصی شهروندان آن انجام شده است.

زیرساخت های کلید عمومی (PKI) برای تأیید صحت داده های ذخیره شده به صورت الکترونیکی در تراشه گذرنامه استفاده می شود ، وقتی همه مکانیزم های امنیتی به طور کامل و صحیح پیاده سازی می شوند ، جعل آن هزینه بر و دشوار است.

اطلاعات دریافت شده از گذرنامه های الکترونیکی فوراً خوانده می شود ، اجازه می دهد که دارنده گذرنامه به سرعت در گذرگاه های مرزی بررسی شود و دولت اطلاعات لازم را در مورد مسافران و کالاهای وارد شده به کشور دریافت می کند.

 

کلام آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پاسپورت دومینیکا با مشاوران ما در دومینیکا پارادایس در تماس باشید و برای آشنایی با نظر مشتریان قسمت رضایت متقاظیان را مطالعه کنید.

 

مطالب مرتبط

ارزش اخذ پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا

فرق دومینیکن و دومینیکا

مزایای پاسپورت دومینیکا

دلایل انتخاب پاسپورت دومینیکا

مقایسه پاسپورت دومینیکا و ترکیه

مهاجرت به استرالیا از طریق پاسپورت دومینیکا

تعویض پاسپورت دومینیکا

مدارک لازم برای دریافت پاسپورت دومینیکا

احراز هویت بایننس با پاسپورت دومینیکا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *