هزینه زندگی در دومینیکا

هزینه زندگی در دومینیکا چگونه است ؟

هزینه زندگی در دومینیکا طبق آخرین آمارها بسیار بالا نبوده و بسیاری از مردم از پس هزینه ها بر خواهند آمد. این نکته مهم است که بدانید که امنیت در دومینیکا از شرایط خوبی برخوردار می باشد، حالا ما می خواهیم در این مقاله درباره ی هزینه های این کشور مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با مطالعه این مطلب تعدادی از سوالات شما را پاسخگو شده باشیم.

دومینیکا جزیره ای است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده است، این کشور در سال ۱۹۷۸ از استعمار انگلستان خارج و به کشوری مستقل تبدیل شد، به همین دلیل همه این کشور را با عنوان مشترک المنافع دومینیکا می شناسند.

روسو دومینیکا

معرفی کشور دومینیکا

-پایتخت کشور دومینیکا و یکی از بزرگترین شهرهای آن، روزو نام دارد.

واحد پول کشور دومینیکا دلار شرقی کارائیب می باشد.

-اقتصاد کشور دومینیکا وابسته به صنعت کشاورزی، دریافت مالیات از شهروندان و صنعت گردشگری می باشد.

-جمعیت این کشور حدودا ۷۱۲۹۳ نفر می باشد.

-از لحاظ  کیفیت زندگی، این کشور رتبه ۶۶ را در جهان به خود اختصاص داده است.

– این کشور حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع مساحت دارد.

-اغلب مردم این کشور مسیحی هستند و همچنین در این کشور آزادی در انتخاب دین نیز وجود دارد.

-بیشتر ساکنین کشور دومینیکا به زبان انگلیسی مسلط هستند و با این زبان صحبت می کنند ولی بعضی از شهروندان لهجه ها و گویش های مخصوص به خودشان را دارا می باشند.

آیا زندگی در دومینیکا گران است؟

در مقایسه با کشور آمریکا و کشورهای اروپایی، هزینه زندگی در دومینیکا نسبتا پایین بوده و خیلی گران نمی باشد. هزینه های مسکن و خورد و خوراک و غیره نسبت به سایر مناطق حوزه دریای کارائیب کمتر می باشد، محصولات محلی ارزان هستند و همچنین حمل و نقل نیز کرایه های به نسبت مقرون به صرفه ای دارد، اگر به دنبال زندگی یا بازنشستگی با بودجه نسبتا معمولی هستید، کشور دومینیکا مکانی بسیار مناسب می باشد.

هزینه های گوناگون در این کشور

دومینیکا یکی از کشورهایی می باشد که اخیراً افراد زیادی علاقه مند به مهاجرت به این کشور شده اند، بنابراین بررسی هزینه های زندگی در دومینیکا و شرایط مهاجرت به این کشور می تواند راهنمای بسیار خوبی برای متقاضیان باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های یک کشور، راهی برای سنجش ارزیابی کیفیت و شرایط زندگی در آنجا می باشد که به شما پیشنهاد می شود از هزینه های زندگی در کشور مورد نظرتان اطلاعات کافی داشته باشید.

مقدار زیادی از بودجه دولت کشور دومینیکا به واسطه اعطا شهروندی یا تابعیت از طریق سرمایه گذاری به متقاضیان در این کشور تامین می گردد، به همین دلایل است که دولت دومینیکا هر ساله از اتباع کشور های مختلف جهت زندگی  در این کشور استقبال می نماید.

در کل باید توجه داشت که اگرچه هزینه ها و قیمت ها در این کشور چندان بالا نبوده و در سطح متوسطی قرار دارد، اما روی هم رفته هزینه زندگی در دومینیکا بستگی به عادات، سبک و استایل زندگی هر شخص دارد و می توان به این نکته اشاره کرد که این کشور روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد.

هزینه مسکن در کشور دومینیکا

بخشی از هزینه زندگی در هر سرزمینی مربوط به اجاره یا خرید مسکن در آن کشور می باشد. در کشور دومینیکا همانند اغلب کشورهای دنیا هزینه های خرید و یا اجاره مسکن در مناطق روستایی و حاشیه شهرها که در سطح پایین تری نسبت به بخش های مرکزی و پایتخت کشور هستند، کمتر می باشد.

با توجه به پیش بینی پیشرفت سرمایه گذاری ها در این کشور، ممکن است که قیمت زمین و ملک در دومینیکا افزایش پیدا کند و دوباره باید به این نکته اشاره کرد که هزینه ها بستگی به سلیقه و بودجه اشخاص دارد.

معایب زندگی در کشور دومینیکا

معایب زندگی در کشور دومینیکا

همه افراد می دانند که زندگی در هر کشوری مشکلات مخصوص به خود را دارد و ممکن است معایبی داشته باشد، در ادامه به چند نمونه از معایب کشور دومینیکا اشاره خواهیم کرد:

-مراقبت های بهداشتی در این کشور بسیار پرهزینه می باشد.

-برخی از مناطق این کشور بدون پیشرفت و توسعه هستند.

-تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار گران است.

-افراد زمان زیادی از وقت خودشان را صرف بانک ها و اماکن اداری می کنند.

تجربه زندگی در دومینیکا

دومینیکا به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی و بازنشستگی در بین کشورهای حوزه دریای  کارائیب برای مهاجران می باشد. این مکان دارای طبیعت زیبا و آب و هوای معتدل می باشد به همین دلیل مکان مناسبی برای مهاجران و متقاضیان می باشد.

به عنوان تجربه زندگی در دومینیکا، این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد. روزو پایتخت این کشور، شهری پرجنب و جوش است که دارای مکان های دیدنی و تاریخی زیاد، بازارچه ها و حتی مکان های لوکس و مدرن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور دومینیکا و اطلاع در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا و اشنایی با تمام مزایای پاسپورت دوم برای ایرانیان با مشاوران ما در دومینیکا ویژن تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

تور دومینیکا

امنیت کشور دومینیکا

فرودگاه بین المللی دومینیکا

ویزای دومینیکا برای ایرانیان

فرق دومینیکن و دومینیکا

تحصیل در دومینیکا

دومینیکا پارادایس

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *