پروازهای مستقیم میامی به دومینیكا

خطوط هوایی آمریکا پروازهای مستقیم میامی به دومینیکا را آغاز می کند

سازمان جهانگردی ، حمل و نقل بین المللی دومینیکا ضمن ابراز خوشحالی جهت شروع پروازهای American Airlines  به این کشور اعلام کرد برای اولین بار  پرواز مستقیم بین میامی (MIA) و دومینیکا (DOM) برقرار میشود.

 

برنامه پروازی دو بار در هفته در روزهای چهارشنبه وشنبه ، ساعت ۱۱ صبح از فرودگاه بین المللی میامی انجام و در ساعت۳:۲۱ به وقت محلی وارد فرودگاه داگلاس-چارلز دومینیکا می شود.

پرواز برگشت ساعت ۴:۲۴ بعد از ظهر از دومینیکا حرکت می کند و ساعت ۶:۵۵ بعد از ظهر به وقت محلی وارد میامی می شود.

پرواز ها با یک هواپیمای جت Embraer انجام می گردد.

پروازهای مستقیم میامی به دومینیکا

این تصمیم مهم توسط American Airlines پس از انجام یک پروازدر تاریخ دوم ژوئن ۲۰۲۱  که با استقبال خوبی همراه شد

رخ داد.

دنیس چارلز رییس سازمان جهانگردی اظهار داشت برقراری پرواز برای صنعت گردشگری دومینیکا میتواند تغییر دهنده سیاست های توریستی این کشور باشد که اجازه دسترسی راحت و مستقیم از ایالات متحده آمریکا را می دهد.

چشم اندازی که دومینیکا به عنوان یک مقصد گردشگری در نظر گرفته است دستیابی به ۲۰۰,۰۰۰ بازدید تا سال ۲۰۲۵ می باشد که تصمیم American Airlines برای برقراری پروازبه دومینیکا تأیید کننده این ارزش است. وزیر همچنین اظهار داشت که این یک گام اصلی در رسیدن به برداشتن محدودیت دسترسی شهروندان هردو کشور که سال ها به طول انجامیده،بوده است.

مدیر گردشگری آقای کالین پایپر اظهار داشت که با افتتاح این مسیر جدید، آژانس های گردشگری مستقر در آمریکا اکنون اطمینان بیشتری نسبت به افزودن دومینیکا به مقاصد خود خواهند داشت. همچنین باعث افزایش تبلیغ انواع تفریحات مهیج در دومینیکا می گردد. بازدیدکنندگان از ایالات متحده که علاقه مند به آمدن به دومینیکا هستند، اکنون می توانند به راحتی توسط American Airlines به اینجا برسند. این پروازمستقیم از ۲۶ ژوئیه آغاز می شود تا مسافران بتوانند سفر خود را آغاز کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پاسپورت دومینیکا و اطلاع از مزایای پاسپورت دوم این کشور با مشاوران ما در دومینیکا پارادایس در تماس باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *