پرواز به دومینیکا

پرواز های فصلی از مبدا ایالات متحده و انگلستان،آنتیگوا (ANU) ، باربادوس (BGI) ، مارتینیک (FDF) ، سنت مارتین (SXM) ، پورتوریکو (SJU) ، گوادلوپ (PTP) و سنت لوسیا (SLU)توسط شرکت های هواپیمایی مختلف به دومینیکا انجام میشود، که در ادامه تعدادی از خطوط هوایی جهت سفر به دومینیکا را معرفی میکنیم:

 

interCaribbean Airways : یک شرکت هواپیمایی است که پروازهای مسافرتی منظمی را در حوزه کشور های کارائیب ارائه می دهد. این شرکت هواپیمایی به بیش از ۲۰ مقصد در بیش از ۱۰ کشور از جزایر کارائیب پرواز می کند.

مطلب مرتبط:

مسیرهای پرواز ایرانیان به دومینیکا

 

WINAIR یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی بوده و با بهره برداری از ناوگان  ATR بین گوادلوپ و فرودگاه داگلاس چارلز دومینیکا و سنت مارتین برنامه ریزی پروازی داشته  و در اخر به مقصد پورتوریکو ادامه مسیر میدهد.

WINAIR با چندین شرکت هواپیمایی از جمله یونایتد ، ایر کارایبس ، ایرفرانس ، بریتیش ایرویز و KLM توافق نامه بلیط الکترونیکی خطوط بین هوایی دارد.

 Air Sunshin خدمات هوایی را بین سنت توماس و داگلاس چارلز دومینیکا با هواپیمای ATR انجام میدهد.

Air Antilles یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی میباشد که سرویس خدمات هوایی را از گوادلوپ و مقصد دومینیکا و پس از توقف در فرودگاه داگلاس چارلز به سنت مارتین ادامه مسیر میدهد

Air Antilles توافق نامه های مشترک با Air France دارد و به مسافران امکان می دهد پروازهای خود را مستقیماً از طریق این شرکت به دومینیکا رزرو کنند.

Seaborne Airlines سه بار در هفته در روز های ، سه شنبه ، پنج شنبه ، یکشنبه از پورتوریکو به فرودگاه داگلاس-چارلز پروازانجام می دهد. این شرکت هواپیمایی با American Airlines ، Delta و JetBlue توافق نامه بلیط الکترونیکی خطوط بین هوایی دارد که به مسافران امکان می دهد پروازهای خود را مستقیماً از طریق این شرکت های هواپیمایی به دومینیکا رزرو نمایند.

علاوه بر موارد ذکر شده پروازهای چارتر و برنامه ریزی شده مختلفی وجود دارد که به دومنیکا خدمات هوایی ارائه می دهند.

دارندگان پاسپورت دومینیکا با در دست داشتن این پاسپورت علاوه بر کشور های حوزه کارائیب میتوانند به ۱۴۰ کشور دنیا نیز بدون ویزا سفر کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *