دومینیکا آمادگی واکسیناسیون نیمی از جمعیت خود را دارد.

در ۹ فوریه ۲۰۲۱ نخست وزیر دومینیکا به همراه سرپرست وزارت بهداشت و سایر اعضای کابینه شخصاً از هواپیمایی که ۷۰،۰۰۰ دوز واکسن covid 19  را که تحت حمایت oxford AstraZenca  وارد می کرد، استقبال کردند.

دومینیکا پارادایس اخد پاسپورت تابعیت

این مقدار دوز واکسن که تماما برای نیمی از شهروندان دومینیکا کافی خواهد بود؛ در هند تولید شده و هدیه دولت هند به کشور دومینیکا می باشد.

درتاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ رئیس جمهور دومینیکا و همسرش و وزیر پارلمان و وزیر بهداشت کشور اولین کسانی بودند که این واکسن را دریافت کردند.

نخست وزیر دومینیکا اعلام کرده است که واکسیناسیون همگی مردم از تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۱ آغاز می شود و اولویت با یک گروه تقریبا ۱۸۰۰۰ نفری است که شامل کادر درمان و کادر مراقبت های بهداشتی، کارکنان مهاجرتی و گمرک،پلیس و آتش نشانان، مقامات دولتی و افراد بالای ۶۵ سال و بیماری های خاص خواهد بود.

در ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ دولت دومینیکا ۵۰۰۰ دوز واکسنCOVID19 به آنتیگوا و باربودا اهدا کرد تا به افرادی که در معرض بیماری های جدی هستند و کادر درمان آنها کمک کند و جان آنهارا نجات دهد.

همچنین در ۱۷ فوریه ۲۰۲۱ سفارت چین در کشور دومینیکا برنامه آینده خود برای تهیه و اهدای ۲۰۰۰ دوز واکسن COVID19  به دومینیکا اعلام کرد.

کشور دومینیکا از ۱۷ فوریه ۲۰۲۱ در فهرست ۱۵ کشور برتر دنیا با کمترین تعداد و میزان مبتلایان به بیماری کرونا قرار گرفته است.

این نتایج مفید به علت اقدامات جدی و منظم کشور دومینیکا در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی بدست آمده است.

همچنین روابط محکم و دوستانه کشور دومینیکا با سایر کشورها و همکاری با سازمان های بهداشتی جهان در کاهش بیماری کرونا بسیار موثر واقع شده است.

نحوه مدیریت بحران و روابط حسنه دومینیکا با سایر کشورها آن را تبدیل به یکی از امن ترین کشورهای جهان کرده  وبه همین علت مقصد مناسبی برای اخذ تابعیت دوم می باشد.

کشور دومینیکا از سال ۱۹۹۳ به طور رسمی و قانونی، فرصت اخذ تابعیت و پاسپورت به منظور جذب سرمایه مورد نیاز کشور خود را فراهم نموده است.

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از دو طریق سرمایه گذاری و کمک بلاعوض به دولت انجام می شود که حداقل سرمایه مورد نیاز برای یک نفر ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا می باشد.

برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین روش های اخذ تابعیت است که در کمتر از چهار ماه صورت می گیرد.

متقاضیان گرامی بعنوان شهروند دومینیکا محسوب می شوند و می توانند از تمامی خدمات شهروندی دومینیکا بهره مند گردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *